Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

321

door eltedee     Denemarken

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 01.000' E 006° 05.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 01. januari 2001
 Listed since: 28. december 2008
 Laatste verandering: 25. oktober 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC7272

11 Gevonden
2 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
9 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van 321    Gevonden 11x Niet gevonden 2x Opmerking 0x

Gevonden 01. april 2010 mistmoore heeft de cache gevonden

Die Quelle hatte ich schon letztes Jahr gesucht, und in der Gegend gibt es ja doch die eine oder andere. Ein Cacherkollege brachte mich dann kürzlich auf den richtigen Weg, und heute war ich endlich vor Ort. Schönes Rätsel! Fallen lassen sollte man den Cache tatsächlich besser nicht. [:)] TFTC

Gevonden 06. april 2009 ufabra heeft de cache gevonden

Im zweiten Anlauf habe ich heute bei bestem Wetter auf meiner Radtour um Aachen auch diesen Winzcache gefunden. Wirklich gut getarnt. TFTC. No trade.

Viele Grüße,
Ulrich

Gevonden 28. februari 2009 The Cavies heeft de cache gevonden

Die Koordinaten waren schnell ermittelt, die Suche hat dafür umso länger gedauert. Beim ersten Mal gar nicht gefunden, heute bestimmt eine Viertel Stunde lange gesucht. Kurz vor der Aufgabe dann doch noch gefunden.

TFTC und ein fröhliches Quiek

Gevonden 28. december 2008 Nachteule heeft de cache gevonden

Das Döschen am 19. Dez 2008 gut gefunden, danke für die Idee und den Cache.

Nachteule

Gevonden 25. december 2008 radioscout heeft de cache gevonden

A very nice place for this little cache.

Many thanks for placing it here and for showing us this places.

TNLN