Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Tiamat

Innenhofcache

door enedwaith     Duitsland > Baden-Württemberg > Heidelberg, Stadtkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 24.622' E 008° 41.778' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:10 h 
 Verborgen op: 30. december 2008
 Listed since: 31. december 2008
 Laatste verandering: 19. juni 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC72D6

1 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
3 Negeerders
20 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

In einem für die Öffentlichkeit zugänglichen schönen Heidelberger Innenhof habe ich diesen Cache gelegt. Die Koordinate gibt den Eingang zu diesem an, nicht zum Cache!

Viel Spaß beim Suchen und achtet vor allem Samstags auf Einkaufmuggels!

enedwaith

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Neckartal-Odenwald (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Tiamat    Gevonden 1x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Opmerking 19. juni 2009 enedwaith heeft een notitie geschreven

Der Behälter ist weg und soll nicht mehr erneuert werden. Deshalb archiviert.

Gevonden 07. januari 2009 struwwelchen heeft de cache gevonden

LaughingFTFLaughing

Mit klammen Fingern diesen Nano um 18:45 aus seinem eisigen Versteck befreit und meinen ersten Opencaching-FTF geloggt.

Das Versteck ist richtig gut und tricky, besonders wenn der Kkleine nicht will!

 

Danke für den Cache

 

struwwelchen

Niet gevonden 03. januari 2009 SigmaZero heeft de cache niet gevonden

Heute versucht den Cache zu heben. Leider ohne Erfolg. Die Grösse des Suchareals inmitten von Leuten und unter Beobachtung von  Fenstermuggels ist so eine Sache für sich. Direkt zu Apzu habe ich mich nicht getraut.

Trotzdem Danke