Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Wasserbehälter Lonsheim-Bermersheim

Dieser Wasserbehälter ist für die Gemeinden Lonsheim und Bermersheim. Bitte Stift mitbringen

by ajokoira     Germany > Rheinland-Pfalz > Alzey-Worms

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 46.659' E 008° 05.572' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 19 June 2008
 Listed since: 31 December 2008
 Last update: 30 January 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC72FC
Also listed at: geocaching.com 

24 Found
1 Not found
0 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
33 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Pictures

Wasserbehälter Lonsheim Bermersheim
Wasserbehälter Lonsheim Bermersheim

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Wasserbehälter Lonsheim-Bermersheim    Found 24x Not found 1x Note 0x

Found 10 September 2011 Aldokyl found the geocache

Auf einer kleinen Runde rund um Mainz und Alzey gefunden.
Danke für den Cache.

Found 25 April 2011 GeoMops found the geocache

Spät aber nicht zu spät zu Ostern haben DaIsser und ich uns noch auf Ostereiersuche begeben. Einige grün und gelb gefärbte Eier lagen nach Auskunft einer bekannten Plattform noch zwischen Bingen und Alzey rum, die konnten wir unmöglich bis zum nächsten Jahr dort liegen lassen. Und so haben wir auch dieses Ei gefunden - herzlichen Dank dafür!

Found 15 July 2010 Rohrbrummer found the geocache

Hier passte alles.
Parken, zugreifen, loggen und wegfahren.

Vielen Dank fuer den schnellen Cach.icon_smile_big.gif

# 345

Found 30 June 2010 hmpfgnrrr found the geocache

Es sind noch ein paar linke Seiten frei, auf denen nicht geloggt wurde. Dort habe ich mich verewigt.

TFTC

Found 18 April 2010 Holländer found the geocache

Bei strahlemden Sonnenschein geloggt.

Logbuch ist feucht und fast voll.

 

DFDC

Team Holländer