Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

(Name fehlt)

door NDR     Duitsland > Hamburg > Hamburg

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 31.575' E 009° 56.173' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 01. januari 1970
 Listed since: 01. januari 2009
 Laatste verandering: 12. april 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC7314

14 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
5 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van (Name fehlt)    Gevonden 14x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Opmerking 13. april 2013 pirate77 heeft een notitie geschreven

Koordinaten wiederhergestellt.

Bei Unklarheiten oder Fragen kannst du gerne mich oder das Team kontaktieren.

pirate77(OC-Support)

Gevonden 12. juli 2009 datenhamster heeft de cache gevonden

Eigentlich wollten wir mit Knutsen42 zum Festmacher-Cache von ksmichel, aber weil wir das mit dem Parken etwas verpeilt hatten und dachten, hier wär noch Einbahnstraße haben wir den dann schnell mal gesucht und gefunden.

Vielen Dank für Cache #726 sagen Nasebaer & Ishtar vom Team Victory

Gevonden 05. juli 2009 Mairoa heeft de cache gevonden

Hier hab ich vielleicht vorher überlegt. Kann man direkt zum Cache durchlaufen, oder isses Firmengebiet. Das Luftbild sah für mich irgendwie uneindeutig aus. Am Ort angekommen stellte sich alles doch ganz einfach dar. Der Spaziergang bis "über" den Elbtunnel hat sich hier wirklich gelohnt. Der Ausblick wars echt wert.
Danke fürs Herlocken.

Gevonden 01. juni 2009 soelring heeft de cache gevonden

Auf einer sonnigen Radtour in den Süden fix gefunden und geloggt, Danke!

Gevonden 18. mei 2009 Mythenmetz heeft de cache gevonden

Wenige Meter vor dem Ziel beginnt das große Zweifeln.
Zumindest heute sah es überhaupt nicht so aus, als ob es in der Richtung noch weitergeht.