Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

BAB Limburg 2

door Waage & Steinbock     Duitsland > Hessen > Limburg-Weilburg

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 23.621' E 008° 04.563' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.01 km
 Verborgen op: 23. april 2008
 Listed since: 06. februari 2009
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC76FE
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

27 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
37 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van BAB Limburg 2    Gevonden 27x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 06. september 2009 Hunsrücker2 heeft de cache gevonden

Schneller Fund. Log erfolgte um 16:11 Uhr.
TFTC
Es grüßt der "Hunsrücker2" (105)

Gevonden 22. augustus 2009 schoa022 heeft de cache gevonden

Als wir hier 2005 angehalten hatten, war der Blick auf den beeindruckenden Limburger Dom noch frei (Der Dom vom alten 1000,- DM Schein). Im Laufe von vier bis fünf Jahren ist hier oben auf dem Rasthof alles dermaßen zugewachsen, dass man das Lahntal unten und den Domblick nicht mal mehr erahnen kann. Schade
Die Dose selbst war mit einem Griff gefunden.
Danke für diesen Cache
- Andree aus Mainz -

Gevonden 24. juli 2009 blueguy heeft de cache gevonden

Gut gefunden auf dem Weg in den sonnigen Süden und in den Urlaub!

Gruß blueguy!

Gevonden 24. juni 2009 Nicky heeft de cache gevonden

Überall Muggel. Nach längerer Wartezeit konnten wir zuschlagen.

TFTC

Gevonden 11. juni 2009 Waldmeister47 heeft de cache gevonden

Heute 2o:30 trotz Regen gefunden

    waldmeister 47