Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

BAB Limburg 2

by Waage & Steinbock     Germany > Hessen > Limburg-Weilburg

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 23.621' E 008° 04.563' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Time required: 0:10 h   Route: 0.01 km
 Hidden on: 23 April 2008
 Listed since: 06 February 2009
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC76FE
Also listed at: geocaching.com 

27 Found
1 Not found
0 Notes
2 Watchers
0 Ignorers
37 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for BAB Limburg 2    Found 27x Not found 1x Note 0x

Found 06 September 2009 Hunsrücker2 found the geocache

Schneller Fund. Log erfolgte um 16:11 Uhr.
TFTC
Es grüßt der "Hunsrücker2" (105)

Found 22 August 2009 schoa022 found the geocache

Als wir hier 2005 angehalten hatten, war der Blick auf den beeindruckenden Limburger Dom noch frei (Der Dom vom alten 1000,- DM Schein). Im Laufe von vier bis fünf Jahren ist hier oben auf dem Rasthof alles dermaßen zugewachsen, dass man das Lahntal unten und den Domblick nicht mal mehr erahnen kann. Schade
Die Dose selbst war mit einem Griff gefunden.
Danke für diesen Cache
- Andree aus Mainz -

Found 24 July 2009 blueguy found the geocache

Gut gefunden auf dem Weg in den sonnigen Süden und in den Urlaub!

Gruß blueguy!

Found 24 June 2009 Nicky found the geocache

Überall Muggel. Nach längerer Wartezeit konnten wir zuschlagen.

TFTC

Found 11 June 2009 Waldmeister47 found the geocache

Heute 2o:30 trotz Regen gefunden

    waldmeister 47