Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

1987

door cache-matze     Duitsland > Baden-Württemberg > Stuttgart, Stadtkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 42.435' E 009° 10.068' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 03. februari 2009
 Listed since: 09. februari 2009
 Laatste verandering: 10. januari 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC775A
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

12 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
1 Negeerders
18 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Achtung, moving target!

Dies ist ein weiterer Beitrag zu der von Frodo Beutling gestarteten Serie "High Voltage" :)

Nee, der war schon lange geplant, und Frodos Cache gab mir Gelegenheit, heute das Doesle zu verstecken.
Wenn ihr loggen wollt bitte beeilen, ich hoffe zwar, dass der Cache lange Bestand hat, kann das aber nicht garantieren, weil ich es nicht in der Hand habe.

Happy Caching!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van 1987    Gevonden 12x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Niet gevonden 09. januari 2010 rollercacher heeft de cache niet gevonden

Den gibts nicht mehr. Siehe GC.com!!

Gevonden 11. november 2009 Knigge77 heeft de cache gevonden

Cachekontrolle!... Alles dort, wo es sein soll [:)]
Wobei ich mich schon ein bisschen dämlich angestellt habe beim Suchen... Am besten immer von den schwierigsten Orten zu den einfacheren vorkämpfen.. das kostet meist Unmengen an Zeit und man kann das Cachen somit intensiver genießen. Wer Ironie findet, kann sie behalten [;)]

Danke fürs Doserl,
Knigge77, gcra~ (# 507)
[ geocaching rindviecher allgaeu ]

Gevonden 17. juni 2009 fes heeft de cache gevonden

wie lang das ding da wohl schon steht? scheint vergessen worden sein!

Gevonden 07. juni 2009 DMY heeft de cache gevonden

Hallo,

1987 und Cache ist nach wie vor da!
Das Echterdinger Ei -über das ich jeden Morgen fahre- mal von aussen gesehen...

Gruss
DMY

Gevonden 29. mei 2009 Siggerle heeft de cache gevonden

"moving target" ... - heute bin ich zum Glück NICHT "unter die Räder geraten" und auch auf der nahen Autobahn und überhaupt scheinbar auf ALLEN Strassen drumherum standen die Räder still. Nanu? ich dachte, die seien alle bereits im Pfingst-Urlaub??
Hoffentlich bleibt "datt Dingens" noch möglichst lange dort?

TFTC Siggerle