Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Haashamm

Dieser Cache liegt an einem Rad- und Fußweg der Esens und Thunum miteinander verbindet

door ralhartm     Duitsland

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 39.096' E 007° 38.149' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:15 h   Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 07. februari 2009
 Listed since: 22. februari 2009
 Laatste verandering: 08. maart 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC7926
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

12 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
1 Negeerders
29 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Dies ist KEIN Drive-In.

Bitte nicht mit dem Auto bis zum Cache vorfahren. Hier fährt sonst nur der Landwirt um seine Ländereien zu erreichen.

 

Nicht jeder Weg muss mit dem Auto bezwungen werden!

Schont bitte die Natur!

Bitte Stift mitbringen!

Viel Spaß !

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Haashamm    Gevonden 12x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 17. oktober 2010 Team luto heeft de cache gevonden

Team luto war da.

Den haben wir erwandert u recht gut gefunden.

Danke u Grüsse von uns.

Gevonden 17. augustus 2010 renaaH 2 heeft de cache gevonden

Als ich das Ding sah, war klar, wo der Cache sein mußte.
TFTC sagt renaaH 2

Gevonden 12. augustus 2010 3m1tmag heeft de cache gevonden

Die letzten zwei Ferienwochen einen schönen Urlaub hier an der Nordsee verbracht . Neben den Wattwürmern und den Muscheln auch noch ein paar schöne Caches gefunden . Mit den Fahrrädern kam nur manchmal die Briese aus der falschen Richtung , wir fühlten uns manchmal fast wie in den Bergen . Der lag noch in der derzeitigen Nachbarschaft und sollte noch schnell mitgenommen werden . Nachdem die Muggels an uns vorbei waren war das auch kein Problem mehr .
Danke für den Cache.

Gevonden 06. augustus 2010 mrgoe heeft de cache gevonden

schnell geloggt

Gevonden 16. april 2010 Eibel heeft de cache gevonden