Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Deuil IV - Cliffhanger

door Deuil&Data     Duitsland > Hessen > Main-Kinzig-Kreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 08.131' E 009° 04.030' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 27. oktober 2005
 Listed since: 08. maart 2009
 Laatste verandering: 17. februari 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC7AD3
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

18 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
13 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die Cachebeschreibung wurde gelöscht, weil der Besitzer die Opencaching.de-Datenlizenz abgelehnt hat.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Hessischer Spessart (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Deuil IV - Cliffhanger    Gevonden 18x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 16. april 2009 DieFlieger heeft de cache gevonden

Das war Nummer zwei auf unserer heutigen Tour zusammen mit Neu-Cacherin Erdbeerhasi, die nach diesem Cache wohl endgültig vom Cacher-Virus infiziert wurde!

Danke für's Verstecken sagen
Die Flieger

Gevonden 11. april 2009 Jabepa heeft de cache gevonden

Ein schöner Spaziergang zusammen mit Terbalon an einem lauen Frühlingsabend inklusive eines Rehs, was in der Wiese für uns posierte.
Nach kurzer Suche gefunden.
Danke für den Cache und viele Grüße an Euch.

Gevonden 02. april 2009 Team Fährtensucher heeft de cache gevonden

Heute zu Besuch in Oberrodenbach gewesen. Dann die Freundin und den Hund geschnappt, das schöne Wetter genutzt und auf dem Weg den Cache mitgenommen.

TFTC !

Half of Team Fährtensucher
Sabine

Gevonden 14. maart 2009 Coolmonkey heeft de cache gevonden

Hier war ich schon einmal, im Dezember 2007. Da musste ich erfolglos von dannen ziehen, weil er gemuggled war. Heute nach kurzer erfolgreicher Suche gelogged. Das Tal mit dem Bach hat mir gefallen.
Danke fürs Zeigen und Verstecken.
Grüße
Coolmonkey
Gefunden 2009-03-14 14:00

Gevonden 04. maart 2009 tt-diver76 heeft de cache gevonden

gut gefunden

tftc Jan