Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Welzbachbrücke II

door Welzbachteufel     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Mainz-Bingen

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 56.025' E 008° 02.135' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 11. maart 2009
 Listed since: 11. maart 2009
 Laatste verandering: 15. februari 2015
 Listing: https://opencaching.de/OC7B27
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

35 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
0 Volgers
0 Negeerders
21 Bekeken
2 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Im März 2009 wurden zwei neue Fußgängerbrücken über den Welzbach eingeweiht, und erweitern das Wanderwegekonzept der kleinen Welzbachtgemeinde Appenheim.

Auf der ersten Seite des Logbuches steht eine Zahl, die für die Errechnung des Bonus-Caches benötigt wird. 

 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Welzbachbrücke II    Gevonden 35x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

OC-Team Locked 15. februari 2015 mic@ has locked the cache

Der Benutzeraccount wurde deaktiviert.

Gevonden 15. juni 2013 DieFalken heeft de cache gevonden

Auf abendlicher Runde rund um Appenheim ging es zusammen mit luloudo auf kleine Dosen-Tour.
Den Cache konnten wir fix finden. Für mich war es der zweite Versuch. Das letzte Mal müssen wir wohl blind gewesen sein.

Danke für den Cache

Grüße von den Falken

Gevonden 01. juli 2012 Cache-Gatherer heeft de cache gevonden

Im Team Kaltnaggisch gesucht, gefunden und geloggt. Cool

DFDC

Cache-Gatherer

Gevonden 23. augustus 2011 vineyardshooter heeft de cache gevonden

Heute gings nach Köln zum Geocoinfest.
Dabei bin ich auch hier vorbeigekommen.

Danke für die Dose sagt

vineyardshooter

Gevonden 11. juli 2011 Jagast3 heeft de cache gevonden

Jagast3

den hatten wir auch schnell gefunden,macht spaß!!