Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Druidenstein

by Bücklerbande     Germany > Rheinland-Pfalz > Mayen-Koblenz

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 11.413' E 007° 22.446' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Hidden on: 01 February 2009
 Listed since: 22 March 2009
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC7C37
Also listed at: geocaching.com 

5 Found
0 Not found
0 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
141 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Pictures

Aussicht II
Aussicht II
Aussichtsplattform
Aussichtsplattform
Gipfelkreuz
Gipfelkreuz
Schautafel
Schautafel
Spoiler
Spoiler

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Moselhänge und Nebentäler der unteren Mosel (Info), Landschaftsschutzgebiet Moselgebiet von Schweich bis Koblenz (Info), Vogelschutzgebiet Mittel- und Untermosel (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Druidenstein    Found 5x Not found 0x Note 0x

Found 07 April 2012 Nauclimbs found the geocache

Schöne Cross-Forest Wanderung mit 5Koenige!!

Geniale Aussicht von da oben!

Found 07 April 2012 5Koenige found the geocache

Schöne Tour mit Nauclimbs. Tolle Aussicht auf Moselkern und auf die Mosel!!!

Found 22 May 2010 STUG found the geocache


Den kürzeren Weg versucht und richtig schön verlaufen. Quer durch den Wald und viel zu hoch! Der Weg war leider nicht gut zu finden. Runter ging es dann besser. Cache gut gefunden.

Found 10 August 2009 tourex found the geocache

Diesen tollen Ort nach einer kurzen Wanderung gut gefunden.

TFTC #93

Out: Coin

In: Nix 

mfg tourex und Teresa

Found 07 August 2009 Hunsrücker2 found the geocache

Oh, der erste Log auf OC!

Cache von Macken aus angegangen. Schöner Spaziergang im Sonnenschein. Cache schnell gefunden, danach noch die herrliche Aussicht ins Moseltal genossen.
TFTC
Es grüßt der "Hunsrücker2" (86)

out: NRW Coin 2008
in: Käpt'n Blaubär Spitzer