Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Leube's Cave

door kleine Lauter     Duitsland

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 00° 00.000' E 000° 00.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 14. april 2009
 Listed since: 15. april 2009
 Laatste verandering: 19. april 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC7EF1

4 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
4 Volgers
0 Negeerders
177 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Route
Waypoints
Time
Seasonal
Tools needed

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Leube's Cave    Gevonden 4x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

  New coordinates:  N 00° 00.000' E 000° 00.000', moved by 5466 km

Gevonden 10. maart 2011 Shimsha heeft de cache gevonden

Habe mit Dogesu nach einem anderen Cache geschaut und die Dose gefunden. Hier kreuzt sich ja so manches. Ist eine gute Stimmung hier bei Nacht.

Gevonden 10. maart 2011 dogesu heeft de cache gevonden

Ich habe zufällig mit Shimsha das Areal erkundet und als er mir die Höhle gezeigt hat, habe ich die Dose gefunden. Des Nachts ist es hier wirklich herrlich, vor allem der Blick auf Blaustein.

TFTC  Dogesu

Opmerking 23. mei 2010 ACT heeft een notitie geschreven

Ich finde den Cach gut außer das Ende da es auf einem Privatgrunstück ist und falls der Hausherr drausen ist kann man den Cach nicht weiter suchen. Deshalb sollte man den Cach bei Nacht machen und nicht am Sonntag.

Gevonden Aanbevolen 07. oktober 2009 kickstarter heeft de cache gevonden

Da leb ich schon 28Jahre in Ulm aber hier war ich noch nie.

Das Gelände hat eine ganz tolle Atmosphäre.

Der Cache hat mir Super gefallen.

 

Vielen Dank für zeigen Kickstarter

Opmerking 18. mei 2009 kleine Lauter heeft een notitie geschreven

Die Stiftung bezieht öffentliche Gelder und deshalb darf man das Areal betreten, hat man mir gesagt.
Habe für die Einstiegsfrage und für das Final noch einen verschlüsselten Hinweis geschrieben.