Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Paradiesblick

Ein Filmdöschen, irgendwo in Leimbach

door Luggass     Duitsland > Thüringen > Wartburgkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 48.616' E 010° 11.525' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 15. april 2009
 Listed since: 15. april 2009
 Laatste verandering: 01. juni 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC7F07

1 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
7 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

In der Straße in der sich der Cache befindet gibt es nur ein Haus welches von einem Musiker bewohnt wird. Er taufte die Straße Paradiesblick.

Folgt man der Straße Richtung Waldrand, gelangt man zum Hundskopf

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Paradiesblick    Gevonden 1x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Niet gevonden 01. mei 2009 450toni heeft de cache niet gevonden

Nicht gefunden, das Ding is weg  :o

Opmerking 17. april 2009 Luggass heeft een notitie geschreven

ok

mal sehen was sich verbessern lässt...

Gevonden 16. april 2009 matthiast heeft de cache gevonden

Schnell gefunden.Ich hoffe, dass er nicht so schnell weg kommt. Man sieht ihn sehr und ich glaube, dass ihn Kinder sehr schnell mitnehmen. Als ich ihn abnahm sind gleich 3 Magneten hängen geblieben und die Verpackung ging auch sehr schlecht auf. Beim dritten ist sie bestimmt zerstört.

TFTC Matthias