Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Lore Hermannsroda

Kleiner Cache an einer Lore in Hermannsroda.

door 450toni     Duitsland > Thüringen > Wartburgkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 48.891' E 010° 10.969' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 26. april 2009
 Listed since: 26. april 2009
 Laatste verandering: 15. april 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC808A
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

12 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
35 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ein weiterer "Loren-Cache" im Werratal!
Diesmal führt euch der Cache in den heutigen Leimbacher Ortsteil Hermannsroda, wo sich früher ein Kalischacht befand. Von diesem ist allerdings nichts mehr übrig geblieben, an seine Stelle trat eine Gaststätte, welche auch heute noch hungrige Gäste bewirtschaftet.

Startinhalt des Caches:
- Logbuch
- Bleistift
- Cachebeschreibung
- Geokret "Leimbach"
- Geokret "Un piccolo Italiano"

Viel Spaß!!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Lore Hermannsroda    Gevonden 12x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

Opmerking 15. april 2012 mic@ heeft een notitie geschreven

Bitte bei Statusänderungen, die bei geocaching.com durchgeführt werden, auch immer hier den Status ändern. Analog zu GC setze ich den Status für diesen Cache jetzt auch auf "Archiviert".

mic@ (OC-Guide)

Gevonden 01. mei 2011 Floemmrich2000 heeft de cache gevonden

Dieser Cash blieb nicht lange versteckt.      19:39Lächelnd

Gevonden 22. januari 2011 sidus* heeft de cache gevonden

Das war die letzte Station meiner Runde am 22.01. in der Leimbacher Umgebung. Erst abwarten bis Muggels sich entfernt haben aber dann recht zügig gefunden.
TFTC,
sidus

Gevonden 31. oktober 2010 irrwisch1 heeft de cache gevonden

Auf der Heimfahrt noch schnell mitgenommen [:)]

Gevonden 27. september 2010 Muffin13 heeft de cache gevonden

Auch bei dieser Lore konnte sich das Schätzchen nicht lange vor uns verstecken.

TFTC Team Muffin 13