Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Flughafen Friedberg

by DH2FG     Germany > Hessen > Wetteraukreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 20.085' E 008° 44.244' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 03 May 2009
 Listed since: 01 May 2009
 Last update: 16 August 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC8109
Also listed at: geocaching.com 

23 Found
0 Not found
2 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
132 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Route
Seasonal

Description    Deutsch (German)

Der Cach befindet sich beim ehemaliger Flughafen zwischen Friedberg und Ockstadt der von den Amerikaner benutzt wurde. Steht noch eine alte Halle wo das Dach teil abgebrand ist. 

ps: Ihr müsst nicht in die nähe der Halle um den Cach zufinden

gcwetterau.de

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Flughafen Friedberg    Found 23x Not found 0x Note 2x

Found 06 March 2010 murmeltier found the geocache

Flugplatz hört sich immer gut an. Der Cache ließ sich bei kaltem Wetter gut finden. Hab dann noch das Gelände ein wenig erkundet.
Danke für den Cache
Reiner aka murmeltier

Found 13 February 2010 DH2FG found the geocache

Habe ihn gut gefunden.

Found 31 January 2010 rembrandt95 found the geocache

Heute scheint der Tag der jungfräulichen Logbücher zu sein. Bereits der dritte heute, wo wir uns ganz vorne eintragen konnten.
Vielen Dank für den Cache.

Found 29 November 2009 KarlheinzFFM found the geocache

Gut gefunden, Dose ist innen etwas feucht.
Danke!

Found 25 November 2009 Giochetto found the geocache

Schöner Cache - vielen Dank! Leider hat der Cache unter dem Wind etwas gelitten.