Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Flughafen Friedberg

door DH2FG     Duitsland > Hessen > Wetteraukreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 20.085' E 008° 44.244' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 03. mei 2009
 Listed since: 01. mei 2009
 Laatste verandering: 16. augustus 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC8109
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

23 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
132 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Der Cach befindet sich beim ehemaliger Flughafen zwischen Friedberg und Ockstadt der von den Amerikaner benutzt wurde. Steht noch eine alte Halle wo das Dach teil abgebrand ist. 

ps: Ihr müsst nicht in die nähe der Halle um den Cach zufinden

gcwetterau.de

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Flughafen Friedberg    Gevonden 23x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

Gevonden 06. maart 2010 murmeltier heeft de cache gevonden

Flugplatz hört sich immer gut an. Der Cache ließ sich bei kaltem Wetter gut finden. Hab dann noch das Gelände ein wenig erkundet.
Danke für den Cache
Reiner aka murmeltier

Gevonden 13. februari 2010 DH2FG heeft de cache gevonden

Habe ihn gut gefunden.

Gevonden 31. januari 2010 rembrandt95 heeft de cache gevonden

Heute scheint der Tag der jungfräulichen Logbücher zu sein. Bereits der dritte heute, wo wir uns ganz vorne eintragen konnten.
Vielen Dank für den Cache.

Gevonden 29. november 2009 KarlheinzFFM heeft de cache gevonden

Gut gefunden, Dose ist innen etwas feucht.
Danke!

Gevonden 25. november 2009 Giochetto heeft de cache gevonden

Schöner Cache - vielen Dank! Leider hat der Cache unter dem Wind etwas gelitten.