Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Tassenbachs nasse Füsse

schöne Rundwanderung um den Tassenbacher Stausee, optimal bei warmen Wetter

door OE7KAJ     Oostenrijk > Tirol > Osttirol

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 46° 44.594' E 012° 28.131' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Lengte: 0.7 km
 Verborgen op: 06. mei 2009
 Listed since: 06. mei 2009
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC819D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

5 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
72 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Route
Time

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Tassenbachs nasse Füsse    Gevonden 5x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 25. mei 2011 karcsi9641 heeft de cache gevonden

Gevonden 02. maart 2011 pri0n heeft de cache gevonden

auch wir konnten trockenen Fusses bis zum Cache vordringen - dort gabs einen kurzen Schreck... ;-), aber nur einen kurzen, und dann wurde im jungfräulichen Bücherl geloggt! TFTC!

Gevonden 11. september 2010 KingfisherTeam heeft de cache gevonden

Bei unserem Eventurlaub in Seeboden gefunden.

Keine nassen, aber dafür sehr schlammige Füsse habe ich hier bekommen.
Das Doserl ist lustig getarnt, und das Logbuch ist nun auf der Vorderseite voll, hinten gibts aber noch genug Platz.

Danke schön,
Kingfisherteam aus Südtirol / Italien

(4 stars on [url=http://www.geocaching-franken.de/?p=1983]GCVote[/url])

Gevonden 24. juli 2010 gvberger heeft de cache gevonden

Cool. Im wahrsten Sinne des Wortes. Echt spaßig für alle Beteiligten. Danke für das kleine Abenteuer.

Gevonden 05. juli 2009 eilinger heeft de cache gevonden

So machen Micros Spaß! Kleiner Spaziergang durch den wirklich kalten Bach und ein überaschendes Finale. [;)]

Vielen Dank
eilinger

Afbeeldingen voor deze log:
Nasse FüßeNasse Füße