Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Tiefflieger

Low Flying Airplanes

door warp-it     Duitsland > Hessen > Hochtaunuskreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 12.924' E 008° 40.837' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 10. mei 2009
 Listed since: 10. mei 2009
 Laatste verandering: 18. februari 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC81FB

30 Gevonden
1 Niet gevonden
4 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
104 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)


Not far away there is a model flying field.

  • Follow the road 800 m direction S
  • Turn right direction NW 950m paved Anliegerstraße (resident road)

Most activities afternoon and weekends. Always very interesting!

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Hochtaunus (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Tiefflieger    Gevonden 30x Niet gevonden 1x Opmerking 4x

Opmerking 18. februari 2012 mic@ heeft een notitie geschreven

Dieser Cache ist auf geocaching.com (GC1R6HN) disabled und hier nicht mit dem Attribut "OC only" versehen. Das letzte Funddatum liegt lange zurück und die Logs bei geocaching.com lassen darauf schließen, das der Cache nicht mehr existiert. Da der Owner auch lange nicht mehr hier eingeloggt war, archiviere ich das Listing. Sollten sich später neue Aspekte ergeben und der Cache wieder aktiviert werden, so kann dies durch den Owner selbstständig über die Funktion "Cache bearbeiten" erfolgen.

mic@ (OC-Guide)

Niet gevonden 22. januari 2012 annekaffeekannebadew heeft de cache niet gevonden

Der Behälter ist definitiv weg. Ich habe alles abgesucht (hatte vorher das Listing nicht gelesen). Überreste des Versteckes waren noch vorhanden.

Gevonden 13. november 2011 Trajan heeft de cache gevonden

Ist wohl nicht mehr da.

Unter den Steinen nur noch eine von Nagern angefressene, verschließbare Tüte gefunden.

Gevonden 28. april 2011 Fassenachterin heeft de cache gevonden

Nach der Chorprobe um exakt 21.12 Uhr gefunden. Da war es sogar noch halbwegs hell. Erstaunlich wie lange die Tage nun geworden sind!

Gevonden 16. april 2011 Waldi1986 heeft de cache gevonden

Da hab ich noch nicht mal ein GPS gebraucht.
TFTC Waldi1986