Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

LoewenzahnCache_009

door LoewenzahnCache     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Bernkastel-Wittlich

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 54.952' E 007° 03.313' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 22. mei 2009
 Listed since: 11. mei 2009
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC821F

3 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
141 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Moselgebiet von Schweich bis Koblenz (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van LoewenzahnCache_009    Gevonden 3x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

  New coordinates:  N 49° 55.***' E 007° 03.***'

Gevonden 26. juni 2011 findusML heeft de cache gevonden

Superschöne Aussicht, lohnt den Weg! Cache war recht feucht, aber alles ok.

Gevonden 07. juni 2010 Nighthawk heeft de cache gevonden

Der Cache ist noch vorhanden + gut erhalten. Zettel mit dem Code sind noch massenhaft enthalten.

Wer den Cache sucht, sollte nicht die oben angebenen Koordinaten verwenden, sondern tatsächlich den in der Cachebeschreibung angegebenen Link anklicken: http://www.tivi.de/fernsehen/loewenzahn/index/16732/index.html

Danke für den Cache

Lisa  (unterstützt vom Opa)

Niet gevonden 07. maart 2010 sharky_family heeft de cache niet gevonden

Hallo ????

Also unsere Kids waren sehr entäuscht. Kann es sein, daß der Cache gar nicht mehr da ist ???  Frown

Gevonden 23. november 2009 Skydancer01 heeft de cache gevonden

Hurra erster.....

Cache sehr gut gefunden auch bei Windstärke 11 und Starkregen Wink

 Danke für diesen schönen Cache...

Viele Grüsse

Skydancer01 

 

 

  Original coordinates:  N 49° 55.***' E 007° 03.***'