Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Kirchwegle

door Ruhrpott-Schwabe     Duitsland > Baden-Württemberg > Reutlingen

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 34.181' E 009° 18.419' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 31. mei 2009
 Listed since: 08. juni 2009
 Laatste verandering: 15. juli 2020
 Listing: https://opencaching.de/OC855D

18 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
3 Maintenance logs
1 Watcher
0 Negeerders
289 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die Dose liegt am Kirchenweg, den ich als Kind öfters einmal gelaufen bin um mir den steileren und längeren Weg entlang der Bergstraße zu ersparen. Parken kann man bei N48 34.057 E9 18.436, hier stand früher das Milchhäusle. Der Weg führt nun oberhalb des Parkplatzes am ehemaligen Kindergarten (jetzt Gemeindehaus) vorbei in Richtung Kirche. Der Weg ist nur bedingt Knderwagentauglich. Die kürzere Variante ist am Rathaus zu parken und dann von dort aus zum Cache zu gehen. Da hier ein geschotterter Feldweg aus dem Ort heraus führt ist es auch mit Kinderwagen kein Problem. Und wenn man dann schon mal am Rathaus ist, kann man gleich noch den historischen Ziehbrunnen GC1K6C6 besuchen.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Kirchwegle    Gevonden 18x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 3x

Gearchiveerd 15. juli 2020 Ruhrpott-Schwabe has archived the cache

Lange genug gelegen. 

Gevonden 05. januari 2020, 18:51 Womoundwald heeft de cache gevonden

Schöner und ungwohnter Blick auf Kirche und Pfarrhaus. Das Logbuch ist leider in Auflösung, in der Dose herrscht ein eigenes Mikroklima. DfdC

Beschikbaar 07. juli 2019 Ruhrpott-Schwabe has maintained the cache

Kann wieder gesucht werden.

Tijdelijk niet beschikbaar 27. februari 2019 Ruhrpott-Schwabe has disabled the cache

Dose ist defekt. Komme im Moment nicht dazu sie zu tauschen.

Gevonden 21. augustus 2016 serpit heeft de cache gevonden

Der erste für heute. Nett gemacht.
TFTC
~serpit