Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Bängertz – oder drei Flüsse für Färrd

door mr.mobile     Duitsland > Bayern > Fürth, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 29.174' E 010° 59.204' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 1:00 h   Lengte: 2.0 km
 Verborgen op: 14. juni 2009
 Listed since: 14. juni 2009
 Laatste verandering: 20. september 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC85F7

19 Gevonden
1 Niet gevonden
3 Opmerkingen
4 Volgers
0 Negeerders
103 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Waypoints
Time
Seasonal
Preparation needed

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Rednitz-, Pegnitz- und Regnitztalsystem (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Opmerking 20. september 2010 mr.mobile heeft een notitie geschreven

Hier auf oc. nicht mehr erreichbar.

Niet gevonden 19. september 2010 nimativ heeft de cache niet gevonden

Für einen Rätselcache eine sehr dürftige Beschreibung. Ich denke man sollte diesen Cache archivieren.

Gevonden 25. juli 2010 mamuh heeft de cache gevonden

War gut zu lösen und zu finden - man muss nur den Cacher-Instinkten folgen ;-)
OUT: Reflektor   IN: Plastikfigur
TFTC!!!

Opmerking 24. mei 2010 mr.mobile heeft een notitie geschreven

Listing wird geändert

Gevonden 28. april 2010 Doc Cool heeft de cache gevonden

#648

Die Fragen waren schnell beantwortet und die Finallocation errechnet. Dann den schönen Tag genutzt und hingeradelt. Dank Baustellenabsperrgitter war es dort nicht überlaufen, nur zwei spielende Mädchen, die so mit sich selbst beschäftigt waren, dass sie mich kaum bemerkten.

Die Location kannte ich shon, das "Holzdeck" war mir neu. Jetzt ist es noch schöner dort. Kann man öfter mal vorbeischauen.

TFTC, Dr.Cool