Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

HC34 (+11)

Ein Cache mit schöner Aussicht

door TeamAstelix     Duitsland > Bayern > Dachau

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 25.723' E 011° 29.303' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 0.6 km
 Verborgen op: 27. juni 2009
 Listed since: 28. juni 2009
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC8722
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

8 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
0 Negeerders
28 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)  ·  English

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

Spoiler
Spoiler
Aussicht vom Cache aus
Aussicht vom Cache aus

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van HC34 (+11)    Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Gevonden 02. april 2010 Knocky. heeft de cache gevonden

On Tour mit eva_fs.

Bei schönsten Wetter die herrliche Aussicht genossen. Nettes Platzerl. Die Dose war schnell entdeckt.

TFTC

No Trade

Gevonden 25. februari 2010 catalyna heeft de cache gevonden

Auch diesen cache schon vor längerer Zeit - irgendwann im Sommer 2009 - gesucht und gefunden. Habe leider die logs auf opencaching vergessen!

Wird hiermit nachgeholt!

LG

catalyna 

Gevonden 31. december 2009 comisaar heeft de cache gevonden

@ 14:35 w/ Gesangsverein

Zwar war heute kein so besonders guter Aussichtstag, den Cache habe ich aber gerne mitgenommen und zum Abschluss unserer kleinen Spontantour noch einen TB getauscht.

In: TB Schuh
out: TB Schmetterling

DFDC

Gevonden 24. september 2009 pauliklaus heeft de cache gevonden

Schöner Platz mit guter Aussicht. Tarnung war eigentlich nicht da, denn die Dose war ohne großes Bücken zu sehen. Hab' sie wieder etwas mit dem vorhandenen "Tarnmaterial" vor neugierigen geschützt.

out: Coin

DFDC
Klaus

Gevonden 19. september 2009 SaRa heeft de cache gevonden

Ein sehr nettes Fleckchen - vielen Dank für’s herlocken. Das fanden zwar auch Radlmuggels - aber wir hatten das geduldigere Sitzfleisch - lach’. Grüße und allseits noch happy hunting SaRa - Sabine + Rainer

in Geocoin Sport ist Mord
out: nix