Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Stilles Örtchen

door truuet     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Mettmann

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 12.600' E 006° 57.865' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:20 h 
 Verborgen op: 28. mei 2009
 Listed since: 28. juni 2009
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC872D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

6 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
37 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Stilles Örtchen    Gevonden 6x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 13. juli 2009 Blumentopf08 heeft de cache gevonden

Den Cache bereits bei unter Geocaching geloggt.

TFTC Gruß Blumentopf08 Wink

Gevonden 04. juli 2009 Knips heeft de cache gevonden

Im Team ist vieles einfacher. Durch das perfekte Zusammenspiel von FiveJudges und 4coccinelle in Verbindung mit meinem neuen Werkzeug, war es uns möglich, die Dose auch wieder zu plazieren.
Schöner Cache, danke dafür.
Knips

Gevonden 28. juni 2009 peterw-tal heeft de cache gevonden

Bei der T-Wertung hatte ich irgendwie anderes Terrain erwartet und war ohne jegliches Gerödel vor Ort.
Also wurde etwas improvisiert um an die Dose zu kommen.
Danke sagt PeterW-tal

Gevonden 10. juni 2009 Tom-cache-attack heeft de cache gevonden

Gevonden 26. mei 2009 TooMuddyFeet heeft de cache gevonden

Während wohl noch die letzte Schulstunde lief, mit dem 'Boardwerkzeug' schnell geborgen und wieder versteckt!
Nette Idee.
TftC h.