Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Düsseldorfer Pegel "Hochwasser"

door truuet     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Düsseldorf, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 13.182' E 006° 45.880' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.2 km
 Verborgen op: 28. april 2009
 Listed since: 28. juni 2009
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC872E
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

10 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
172 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Düsseldorfer Pegel "Hochwasser"    Gevonden 10x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Gevonden 30. augustus 2009 HeDeMiCo heeft de cache gevonden

Zusammen mit Freunden eine Runde durch den Medienhafen gedreht. Dabei diesen Cache gefunden. Vielen Dank für die tolle Aussicht !

Leider ist dieser Micro ziemlich verwarlost,vergilbt und nicht mehr ausreichend deklariert.
Warum wurde er nicht für jemand anderes freigegeben??...fragen wir uns  :/
Vielleicht würde Jemand gerne den Part übernehmen,für eine so tolle Location???

TFTC
HeDeMiCo

Opmerking 17. augustus 2009 Sanddorn heeft een notitie geschreven

Dieser Cache wurde auf geocaching.com als archived markiert.

Gevonden 25. juni 2009 Snailpush heeft de cache gevonden

Kleiner morgentlicher Spaziergang am Medienhafen. Vor 7 keine Probleme mit Parkplatz und Muggel :-) . Schnell gefunden und geloggt.

TFTC

Gevonden 01. april 2009 Tom-cache-attack heeft de cache gevonden

Gevonden 28. maart 2009 Blumentopf08 heeft de cache gevonden

Den Cache bereits bei unter Geocaching geloggt.

TFTC Gruß Blumentopf08 Wink