Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Schlossblick # 2

door risou     Duitsland > Brandenburg > Teltow-Fläming

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 00.000' E 013° 00.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:10 h   Lengte: 0.1 km
 Verborgen op: 17. augustus 2009
 Listed since: 17. augustus 2009
 Laatste verandering: 12. juli 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC8DFB
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

10 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
51 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Time
Seasonal
Preparation needed

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Schlossblick # 2    Gevonden 10x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 10. juli 2010 Die3koepfigenAffen heeft de cache gevonden

Nachdem wir zunächst eine Viertelstunde im Gebüsch herumgekraxelt waren, versuchten wir es mal auf die einfache Art... und schwupps: Da war er auch schon!
Danke für den Cache sagen
~~~Die3koepfigenAffen~~~

Gevonden 05. juni 2010 Fedora heeft de cache gevonden

Das ist doch mal ein netter "Schnell-mal-eben-mitnehmen"-Mystery, der unsere Panketour schön ergänzte. Beim Betrachten des Schlosses stellten wir fest, dass Park und Bäume eigentlich mehr hermachten, als das Häuschen, aber das mag auch im Auge des Betrachters liegen. Wink
Vielen Dank für's Herführen!

Afbeeldingen voor deze log:
SchlossparkSchlosspark

Gevonden 25. april 2010 Sweetwoodraspler heeft de cache gevonden

Genauso wenig wie Peilungs-Caches mag ich eigentlich Mysteries icon_smile_evil.gif , besondern wenn ich dafür Hörspielkassetten oder ganze Romane durchlesen muß icon_smile_dead.gif . Aber hier lag ein gewisser Reiz drin icon_smile_tongue.gif . Auf meiner alten Arbeitsstelle in Lichtenrade war vor Jahren mal ein Bild in ähnlicher Art und Weise an eine Decke gemalt icon_smile_blush.gif . Und richtig, genauso mußte ich an dieses Bild hier herangehen und schon war klar "wie der Hase laufen" mußte icon_smile_cool.gif . Welcher Hase icon_smile_question.gif Na, der mit der Brille icon_smile.gif !
TFTC sagt Sweetwoodraspler icon_smile_wink.gif

Gevonden 25. april 2010 Muskratmarie heeft de cache gevonden

Schönes kleines Rätsel, das Spaß gemacht hat! Sowas kenne ich aus Kindheitstagen, also wußte ich wie damit umzugehen. Das Final an einem Mini-Lost-Place war schnell gefunden, also haben Sweetwoodraspler und ich an einem sonnigen Sonntagnachmittag entspannt geloggt. TFTC!

Gevonden 01. april 2010 Gunne heeft de cache gevonden

Schöner Park, gutes Versteck nach langer Suche dann doch endlich gefunden... TFTC