Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Steinhäule

Steinhäule

door Spike05de     Duitsland > Bayern > Neu-Ulm

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 25.007' E 010° 01.255' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:05 h 
 Verborgen op: 25. juni 2009
 Listed since: 01. september 2009
 Laatste verandering: 17. december 2015
 Listing: https://opencaching.de/OC8FD5

17 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
0 Volgers
0 Negeerders
68 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)


Steinhäule




Ein kleiner Wanderparkplatz, der sich ideal dazu eignet sein Cachemobil
abzustellen und im angrenzenden Wald Biber und Co zu beobachten.

 

by Spike05de 

 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Steinhäule    Gevonden 17x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Locked 17. december 2015 Spike05de has locked the cache

Gevonden 27. augustus 2013, 21:00 ludus heeft de cache gevonden

Als GC gefunden und als OC nachgeloggt.

-- Orginal GC LOG --

Hier sind wir schnell fündig geworden.
TFTC

Gevonden 10. augustus 2013 KölscheBären heeft de cache gevonden

Die Straße an der Golfanlage war mir schon ein wenig suspekt. Ich habe jederzeit mit einem Golfball in meiner Windschutzscheibe gerechnet. Aber nachdem dieses "Hindernis" auch überwunden war, konnte ich mich ruhig auf die Suche begeben. Kurzer Blick, schneller Griff und schon war der kleine gehoben.
Danke für die nette Dose.

Gevonden 20. oktober 2010 glueOf42 heeft de cache gevonden

Hier habe ich meine Basis aufgeschlagen um die angrenzenden Tradis und den Mystery anzugehen. Dass man hierher "durch" einen Golfplatz fährt, finde ich schon krass. Ich hatte immer Angst einen Golfball in die Windschutzscheibe zu bekommen. [;)]
t4tc

Gevonden 20. juni 2010 prussel heeft de cache gevonden

Nach dem Mega-Event Wochenende haben wir uns wieder FORTgemacht, aber nicht ohne vorher noch ein paar Caches zu suchen Laughing
In: -- / Out: --
TFTC Jutta & Michael
13:40