Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Höllenteich-Blick

door Lorenz     Duitsland > Hessen > Kassel, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 18.913' E 009° 24.340' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 13. september 2009
 Listed since: 13. september 2009
 Laatste verandering: 24. juli 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC9152

3 Gevonden
2 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
1 Negeerders
111 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Naturpark Habichtswald (Info), Naturpark Habichtswald (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Höllenteich-Blick    Gevonden 3x Niet gevonden 2x Opmerking 0x

Niet gevonden 24. mei 2010 slentil heeft de cache niet gevonden

Trotz intensiver Suche auch im 2. Anlauf nicht gefunden. Gibt es diesen Cache überhaupt noch?

Gevonden 03. januari 2010 SteSie heeft de cache gevonden

Heute im Schnee auf der Suche nach dem Teufelsbrücken Cache zwei Dosen gefunden. Evtl. sollte man mal überprüfen ob er hier noch richtig liegt.

Vielen Danke und noch ein frohes neues Jahr
Stephan

Niet gevonden 03. december 2009 Murphy T. Fox heeft de cache niet gevonden

Hmm, entweder hab ich da nicht richtig gesucht, oder der Cache ist weg. eR1200GeeS hat da wohl eher den "Teufelsbrücke"-Cache gefunden.

Murphy

Gevonden 20. september 2009 eR1200GeeS heeft de cache gevonden

heute trotz hohem muggelaufkommen gesucht - gefunden - signiert - versteckt [:)] ... konnte den cache mit dem fernglas aus sicherer entfernung entdecken und nachdem alle weg waren angehen [:)]

 

@ owner: koordinaten überprüfen - abweichung ca. 23 m 

Gevonden 13. september 2009 geojupp heeft de cache gevonden

Das war aber ein ganz unvermuteter FTF.

Nachdem die Wasserspiele vorbei waren und die Regengüsse von oben auch die letzten Parkbesucher verscheut hatten, konnten wir hier so einiges finden...

Vielen Dank für den Spaß

Geojupp