Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

haliju´s Number One

door haliju     Duitsland > Baden-Württemberg > Karlsruhe, Landkreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 13.548' E 008° 39.670' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 29. oktober 2009
 Listed since: 05. november 2009
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC96FC
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

29 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
1 Negeerders
159 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van haliju´s Number One    Gevonden 29x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 12. augustus 2012 wernerwersonst heeft de cache gevonden

Auch ich hab den Vorteil meiner mobilen Steighilfe schamlos ausgenutzt, also null Problemo.

Merci!
Werner, wer sonst?

Gevonden 30. juni 2012 Sharraz heeft de cache gevonden

Zum Glück war ich mit dem Rad unterwegs, sonst wär's schwierig geworden :)

TFTC, Sharraz

Gevonden 19. oktober 2011 Lettertrolline heeft de cache gevonden

Na ich bin mir sicher am meisten Spaß machte der Cache haliju-Männchen mit Riesenhund höchstpersönlich , der zugucken durfte wie ich difu nach oben hievte.

Aber auch uns hat es Spaß gemacht, vor allem weil es euer Erster war!

Vielen Dank für das spontane Treffen und Gassigehen.
Viele Grüße,
Lettertrolline

Gevonden 31. augustus 2011 Obelix0011 heeft de cache gevonden

Na klasse. Und so etwas mir abgebrochenem Zwerg. Aber zum Glück gibt es ja genug Klettermaterial in der Nachbarschaft .
Hat mir gefallen, vielen Dank.

#3645 / 18:30 Uhr

Gevonden 07. augustus 2011 4-le-fanz heeft de cache gevonden

Wahre Größe kann man hier gut als Team zeigen. Dann ist das gar nicht schwer.