Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Umsteigen

Ein kleiner Nano, für jeden der mehr als 10 Minuten auf Tram, Bus oder S-Bahn warten muss.

by MrTweek     Germany > Baden-Württemberg > Karlsruhe, Stadtkreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 00.048' E 008° 27.769' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 15 November 2009
 Listed since: 17 November 2009
 Last update: 25 August 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC97F2

2 Found
3 Not found
1 Note
0 Watchers
0 Ignorers
139 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Time
Seasonal

Description    Deutsch (German)

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Umsteigen    Found 2x Not found 3x Note 1x

Note 25 August 2011 Schrottie wrote a note

Dieser Cache wurde lange Zeit nicht gefunden und nun als vermutlich nicht mehr vorhanden gemeldet. Aus diesem Grunde archiviere ich ihn. Sollten sich später neue Aspekte ergeben und der Cache wieder aktiviert werden, so kann dies durch den Owner selbstständig über die Funktion "Cache bearbeiten" erfolgen.

Schrottie (OC-Admin)


Not found 24 August 2011 chris_geo did not find the geoacache

Habe trotz intensiver Suche an der Struktur keinen nano ausmachen können. Ich weiß das es ein sehr kleiner Cache sein dürfte, von daher habe ich nicht in der Botanik gesucht. Gibt einer von den Findern oder der Owner einen Tip?

Ist hier eine Wartung fällig?

Not found 26 July 2011 MadGurke did not find the geoacache

War ich zu blind oder ist der Cache zu tot?

Not found 06 November 2010 TOTO & HARRY did not find the geoacache

Da war nix zu finden Frown

 

TOTO & HARRY

 

Found 06 January 2010 elisuS found the geocache

Die "Großen" in unserer Runde wurden fündig. Zusammen mit Alex & Petra schnell gefunden.
Danke elisuS