Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Umsteigen

Ein kleiner Nano, für jeden der mehr als 10 Minuten auf Tram, Bus oder S-Bahn warten muss.

door MrTweek     Duitsland > Baden-Württemberg > Karlsruhe, Stadtkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 00.048' E 008° 27.769' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 15. november 2009
 Listed since: 17. november 2009
 Laatste verandering: 25. augustus 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC97F2

2 Gevonden
3 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
139 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Umsteigen    Gevonden 2x Niet gevonden 3x Opmerking 1x

Opmerking 25. augustus 2011 Schrottie heeft een notitie geschreven

Dieser Cache wurde lange Zeit nicht gefunden und nun als vermutlich nicht mehr vorhanden gemeldet. Aus diesem Grunde archiviere ich ihn. Sollten sich später neue Aspekte ergeben und der Cache wieder aktiviert werden, so kann dies durch den Owner selbstständig über die Funktion "Cache bearbeiten" erfolgen.

Schrottie (OC-Admin)


Niet gevonden 24. augustus 2011 chris_geo heeft de cache niet gevonden

Habe trotz intensiver Suche an der Struktur keinen nano ausmachen können. Ich weiß das es ein sehr kleiner Cache sein dürfte, von daher habe ich nicht in der Botanik gesucht. Gibt einer von den Findern oder der Owner einen Tip?

Ist hier eine Wartung fällig?

Niet gevonden 26. juli 2011 MadGurke heeft de cache niet gevonden

War ich zu blind oder ist der Cache zu tot?

Niet gevonden 06. november 2010 TOTO & HARRY heeft de cache niet gevonden

Da war nix zu finden Frown

 

TOTO & HARRY

 

Gevonden 06. januari 2010 elisuS heeft de cache gevonden

Die "Großen" in unserer Runde wurden fündig. Zusammen mit Alex & Petra schnell gefunden.
Danke elisuS