Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Kopf runter!

Es ist kein Drive-In! Parken könnt ihr bei N51.39.506, E007.50.213. Von da folgt dem Pfad durch das Grass.

door KilSte08     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Hamm, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 39.485' E 007° 50.340' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:09 h   Lengte: 0.3 km
 Verborgen op: 24. mei 2009
 Listed since: 20. november 2009
 Laatste verandering: 05. januari 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC983B
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

22 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Negeerders
272 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Versteckt die Dose genau wieder an der Stelle wo ihr sie gefunden habt. Dort ist sie ohne Werkzeug zu bergen. Eine Taschenlampe kann hilfrech sein! Das Versteck ist kindgerecht. Die Bahnstrecke in der Nähne ist stark befahren!! Bleibt da weg!! Viel Spass.

Die Dose ist bereits bei geocaching.com gelistet.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Kopf runter!    Gevonden 22x Niet gevonden 1x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gevonden 26. december 2014 apam666 heeft de cache gevonden

Klasse Location! Nach dem durchkriechen erst mal gemerkt, das der kleine sich doch irgendwo in der Mitte versteckt haben musste. Also wieder zurück. Wahnsinn, wieviele Mücken zu dieser Jahreszeit noch hier überwintern. Danke für diese Dose, ohne Sie wäre ich nie hier vorbeigelaufen. Gruß aus Heessen!

Gearchiveerd 05. januari 2014 KilSte08 has archived the cache

Läuft bei gc weiter.

Gevonden 24. november 2013 keineahnung08 heeft de cache gevonden

CoolSuper Versteck; erst drei mal vorbei gelaufen Zwinkernd

Niet gevonden 09. juni 2013 Steve21.5 heeft de cache niet gevonden

Leider nicht gefunden. Schade!

Gevonden 04. januari 2013 Fussel84 heeft de cache gevonden

Mit gesenkten Kopf ging es andächtig zum Cache ;-)
DFDC