Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Jettenbach Wehr

door novofoto     Duitsland > Bayern > Mühldorf a. Inn

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 10.653' E 012° 22.893' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 22. november 2009
 Listed since: 24. november 2009
 Laatste verandering: 07. juni 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC98A9
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

3 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
66 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Wehr

Bitte in den Logs keine Hinweise oder Fotos auf die zu suchende Markierung.

Viel Spaß beim Raten und Suchen wünscht Euch novofoto.

 

 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Jettenbach Wehr    Gevonden 3x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 11. november 2010 exilis heeft de cache gevonden

Das Rätselchen war recht einfach zu lösen, dann ein kurzer Spaziergang, Ein bisschen gesucht, und festgestellt, dass das Döschen etwas kleiner, als ein Micro ist...Auch hier kann man gut spazierengehen.

Gevonden 03. januari 2010 Barkley heeft de cache gevonden

Eigentlich suchten wir das Suchbild zunächst ganz woanders, aber wenn man das Listing richtig interpretiert und seinem Bauchgefühl folgt, kommt man doch zum Ziel. Nach nem kurzen Spaziergang das Final erreicht und die Dose schnell gehoben.
DFDD

Gevonden 25. november 2009 Tharandter heeft de cache gevonden

Nachdem ich mich auf die magischen Spuren begeben hatte, kam ich noch hier vorbei. Zuerst bin ich in die falsche Richtung gelaufen, dann gab sich doch alles preis!
Aber auch hier 30m Abweichungen am Final!

Out: Murmel

Danke für den Cache!
TH