Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Nix mehr da 12

by HubiFD     Germany > Hessen > Fulda

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 29.944' E 009° 41.478' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Hidden on: 06 March 2010
 Listed since: 07 March 2010
 Last update: 28 April 2015
 Listing: https://opencaching.de/OC9EF0

10 Found
0 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
0 Watchers
0 Ignorers
31 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Route
Time
Seasonal

Description    Deutsch (German)

Weg isser

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Nix mehr da 12    Found 10x Not found 0x Note 0x Maintenance 1x

  New coordinates:  N 50° 30.***' E 009° 41.***'

OC-Team Locked 27 April 2015 mic@ has locked the cache

Der Benutzeraccount wurde deaktiviert.

  New coordinates:  N 50° 30.***' E 009° 40.***'

Found 24 September 2010 Griesgor found the geocache


Schönes Versteck! Gefunden und geloggt. LaughingWar lustig der Seniorchef von dem Unternehmen kam zu mir und fragte was ich den da alles kontrollieren würde.CoolEr dachte ich wäre von der Baubehörde.Nachdem ich ihm sagte was ich suche viel im ein Stein vom Herzen und er wünschte mir viel Glück bei der Suche.
Gruß Griesgor

Found 22 June 2010 BlackViking found the geocache

Dank MannyK schnell gefunden! Ein Tipp wäre hier bestimmt sinnvoll!

 OUT: TB

Found 05 June 2010 Anonyme_Laeufer found the geocache

Heute endlich mal zu Öffnungszeiten vorbeigekommen - oder besser gefahren -, angehalten, gehoben und geloggt. War eine Sache von Minuten. Jetzt sind wir bei 599 Caches. Mal schauen, ob hier noch einer in der Nähe ist und dann los zum 600.

Found 22 May 2010 Uhrheber found the geocache

Zwei Runden mit dem Auto durch die Ebenen gefahren, bis die Luft rein war und dann mit Erfolg zugeschlagen.