Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

QD

door haliju     Duitsland > Baden-Württemberg > Rhein-Neckar-Kreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 15.565' E 008° 43.240' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 09. april 2010
 Listed since: 12. april 2010
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCA244

12 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
4 Volgers
1 Negeerders
188 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van QD    Gevonden 12x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 29. november 2011 cachetrotter heeft de cache gevonden

Hab nix vom Park gesehen, weil es Nacht war. Den Cache habe ich aber trotzdem gefunden. DFDC

Gevonden 26. juni 2011 fambecker heeft de cache gevonden

Gut gefunden, während der Rest der Welt Fußball-WM geschaut hat. Geocachen macht viel mehr Spaß als dieser FußballHype!

DfdC von fambecker

Gevonden 24. juni 2011 Bergbauer heeft de cache gevonden

Nahe an einer D5-Wertung war hier die Parkplatzsuche. Im Schloss war wohl eine Veranstaltung, schon bei der Anfahrt schob sich eine Kolonne in Schrittgeschwindigkeit den Berg hinauf. Nach dem Parken erst mal rein ins Getümmel und mit den Menschenmassen zur Jugendburg mitschwimmen. Die Massen konnte ich aber zum Glück nach der ersten Weggabelung hinter mir lassen, danach war es menschenleer. Die Dose war dann flott gefunden.

DFDC und Gruß, Bergbauer

Gevonden 28. mei 2011 Aldokyl heeft de cache gevonden

Auf unserer kleinen Wochenendtour auch hier vorbei gekommen und die Dose gut gefunden.
Danke für den Cache.

Gevonden 06. februari 2011 reinindenwald heeft de cache gevonden

Windig, sonnig und angenehm warm im Vergleich zu letzter Woche. Cache dank Hinweis gleich gefunden. Aktuell sind die letzten Meter der Anreise recht schlammig. Danke für den Cache - der aktuell außer dem Log und dem Geocache-Hinweis nur Landluft enthält.