Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Stolpersteinchen Lost Place- Bonus

ein kleiner Bonus zum eigentlichen Cache

door Getmore     Duitsland > Sachsen > Dresden, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 04.038' E 013° 44.098' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:18 h   Lengte: 0.3 km
 Verborgen op: 12. juni 2010
 Listed since: 12. juni 2010
 Laatste verandering: 11. april 2014
 Listing: https://opencaching.de/OCA86B

5 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Maintenance logs
1 Watcher
1 Negeerders
527 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Gevaren
Route

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die angegebenen Koordinaten sind fiktiv. Die Wegbeschreibung für den Bonus findet sich im Final vom "Stolpersteinchen Lost Place".

Der Cache ist nur mit den Tipps des "eigentlichen" Owners zu lösen. Mit etwas Glück werdet ihr diesen vor Ort treffen.

Bitte Kinder nur in Begleitung von Erwachsenen!

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Elbtal zwischen Schöna und Mühlberg (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Stolpersteinchen Lost Place- Bonus    Gevonden 5x Niet gevonden 1x Opmerking 0x Maintenance 2x

Gearchiveerd 16. september 2018 Getmore has archived the cache

Der LP existiert nicht mehr

Gearchiveerd 11. april 2014 Getmore has archived the cache

Niet gevonden 14. augustus 2013, 15:41 motzkoppski heeft de cache niet gevonden

wir haben zu viert gesucht und leider nix gefunden :(

Gevonden 28. mei 2013 Numanoid heeft de cache gevonden

Diesen Cache hatte ich vor einiger Zeit schon bei GC.com gefunden und logge diesen jetzt nach.

Gevonden Aanbevolen 20. november 2012 KOFKOF heeft de cache gevonden

Nach dem Hauptcache schauten wir noch bei diesem Cache vorbei. Die Wohnstätte des Orakels war uns bekannt, da wir uns bei einer Station etwas verpeilt hatten. Diese Art von Cache war uns völlig unbekannt und ist bestimmt einmalig in Sachsen. Nach dem Fund durften wir auch den schönen Orakel-TB bestaunen.

Für die tolle Idee gibt es von uns eine fette Empfehlung.
TFTC, KOFKOF