Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Der Pferdeberger

Traditioneller Cache auf dem Pferdeberg mit herrlicher Aussicht

by Kekserfinder     Germany > Niedersachsen > Göttingen

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 29.687' E 010° 14.916' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Time required: 0:50 h   Route: 2.0 km
 Hidden on: 13 June 2010
 Listed since: 13 June 2010
 Last update: 06 July 2015
 Listing: https://opencaching.de/OCA885

7 Found
1 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Ignorers
234 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Route
Waypoints
Time
Seasonal
Persons

Description    Deutsch (German)

Bei diesem Cache lohnt sich vor allem die Aussicht vom Pferdeberg auf Duderstadt. Setzt Euch bei schönem Wetter in den nahe liegenden Biergarten und genießt die Aussicht, die Ruhe und das Flair des Biergartens.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Untereichsfeld (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Der Pferdeberger    Found 7x Not found 1x Note 0x Maintenance 1x

Archived 06 July 2015 Kekserfinder has archived the cache

Found 14 July 2014 Thoni77 found the geocache

Bei einem Ausflug gut gefunden. Vom Waldrand hat man eine tolle Aussicht.

 

Danke für den Cache sagt Thoni77

Found 01 July 2014, 20:56 AdMaLa found the geocache

Zusammen mit doctoré auf Leku geloggt.

Not found 10 August 2013, 20:15 stefnox did not find the geoacache

Found 04 August 2013, 20:17 Marko_Böhning found the geocache

Hier waren wir am 4.8.2013. Bei der Kontrolle aller Caches in der Homezone (in Vorbereitung auf 1k) fiel mir auf, dass der gar nicht geloggt ist. Ich weiß aber noch, dass ich drei Zecken an der Hose hatte und mein Schatz zwei an der Hose und vier auf dem Fuß und dass es brütend heiß war an dem Tag. TFTC