Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Zooparklinie

by wattfras     Germany > Thüringen > Erfurt, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 59.160' E 011° 01.680' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Route: 6 km
 Hidden on: 14 July 2010
 Listed since: 14 July 2010
 Last update: 27 March 2012
 Listing: https://opencaching.de/OCAAA5

2 Found
0 Not found
1 Note
0 Watchers
0 Ignorers
201 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Zooparklinie    Found 2x Not found 0x Note 1x

Found 05 April 2011 baggerbodo found the geocache

Heute endlich Zeit gefunden die Runde zu Ende zu bringen.Ohne Hemmungen zugegriffen und gelogt.Gruß Bodo !

Note 18 January 2011 wattfras wrote a note

Da sich nun die Bedingungen für die Erfüllung der Aufgabe doch dauerhaft verändert haben, wurde die Beschreibung entsprechend angepaßt.

Found 22 October 2010 Fatoe found the geocache

Nachdem uns diesmal das Internet nicht weiter half, schauten wir uns an den angegebenen Koordinaten um und fanden endlich heraus, worum es sich hierbei handelt. Heute haben wir uns auf den Weg gemacht den Cache zu heben. War dann doch noch etwas schwieriger als gedacht. Mal ein Rätsel anderer Art, sehr schön!
TFTC Team Fatoe