Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Die Rache des Dude

Kleiner süßer Nano...

by Dude     Germany > Hessen > Bergstraße

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 38.259' E 008° 27.827' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Hidden on: 26 August 2010
 Listed since: 30 August 2010
 Last update: 04 January 2011
 Listing: https://opencaching.de/OCAEA3
Also listed at: geocaching.com 

2 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
70 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Route
Time
Seasonal

Description    Deutsch (German)

 

Kleiner süßer Nano... 

Nachdem der Dude etliche Nano´s  mühsam mit seinen Wurstfingern loggte, schlägt er jetzt erbarmungslos zurück…. 

Der Winzling befindend sich in einem wunderschönen sich selbst überlassenen "Park".

 

Dieser Cache ist dem Döbel gewidmet, auf das Er sich schnell erholt und wieder mit dem Dude auf Schatzsuche gehen kann 

Viel Spaß beim suchen, finden und loggen.  

Der Dude

Die Gremmlings

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Bergstraße/Odenwald HE (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Die Rache des Dude    Found 2x Not found 0x Note 0x

Found 05 September 2010 Vmax100 found the geocache

Gefunden war er schnell und er war sooo klein und niedlich, doch wehe man muss in so ein kleines Ding irgenwie was "REINWURSCHTLN" . Aber wir haben es nach dem loggen, wieder ordentlich verschließen können. Vielen Dank für das Zeigen.
Vmax100+Frau

Found 31 August 2010 Aganemnon found the geocache

Heute bei schönstem Wetter diesen schönen Park besucht.TFTC
Aganemnon