Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Webcam cache

Rathaus Wenden

door Meerschweinchenbande     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Olpe

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 58.166' E 007° 52.318' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 01. september 2010
 Listed since: 01. september 2010
 Laatste verandering: 06. maart 2014
 Listing: https://opencaching.de/OCAECC

2 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
0 Volgers
1 Negeerders
347 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Waypoints
Time
Seasonal
Listing
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Willkommen im Wendener Land!

Alles wissenswerte zu unserer Wahlheimat findet ihr unter www.wenden.de

Die Internetseite für die Webcam lautet: http://haener-huhn-krause.de/index.php?page=webcam

 

Stellt euch zwischen die beiden Bäume, die man auf dem Bild sieht. Die Kamera speichert automatisch ein Bild alle 2 Std., ab 6h morgens. Also um 6:00h um 8:00h um 10:00h bis 22:00h.

Diese können auf der Internetseite abgerufen werden. Ansonsten einfach einen Daheimgebliebenen anrufen und manuell ein Foto schießen.

Viel Spaß dabei!

Afbeeldingen

Rathaus Wenden
Rathaus Wenden

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Ebbegebirge (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Rathaus Wenden    Gevonden 2x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 04. april 2012 Meerschweinchenbande has archived the cache

Webcamcaches sind halt nicht mehr der Renner...

Gevonden 28. juni 2011 paemman heeft de cache gevonden

Da ich heute hier in der Mittagspause etwas Zeit hatte, habe ich mich zwischen die Bäume gestellt. Die Webcam funktioniert ja sogar pünktlich und zuverlässig (was nicht bei allen webcam-Caches so ist).

 

TFTC

 

Paemman

Afbeeldingen voor deze log:
WebcambildWebcambild

Gevonden 23. december 2010 Team luto heeft de cache gevonden

Team luto war da.

Na ein Webcamecache hier ein Bildchen was ich davon halte Stirnrunzelnd .

Ich hab den nur gemacht weil ich heute zufällig pünktlich um ( schreib ich nicht ) vor Ort war.

Na ja so war ich der Erstfinder ist ja auch was.

Frohe Weihnachtstage.