Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Trocken

door Glaschick     Duitsland > Baden-Württemberg > Karlsruhe, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 10.678' E 008° 38.557' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 09. februari 2010
 Listed since: 09. september 2010
 Laatste verandering: 08. juli 2013
 Listing: https://opencaching.de/OCAF8D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

12 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
0 Volgers
0 Negeerders
140 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Trocken

Heute bin Ich zur Freude meines Owners endlich ausgezogen und habe mir eine Bleibe gesucht leider ist es Hier sehr laut es zieht ein wenig und in den Nächten ist es sehr Einsahm aber alles das werde Ich überstehen denn hier ist es schön Trocken, und der Besuch der zu mir kommt ist auserwählt.

trocken

M.Helmsdorf Pixelio

Achte auf Muggel lege mich zurück wie du mich gefunden hast.
in mir ist Platz für Coins und kleine TB.

Viel Spaß beim suchen.

Difficulty Rating auf 2 verändert da zu besonderen Zeiten hier sehr viele Muggel unterwegs sind, obacht.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Trocken    Gevonden 12x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 08. juli 2013 Glaschick has archived the cache

Danke an alle die diesen cache gefunden haben. 

Gevonden 24. december 2012 TheDuckListener heeft de cache gevonden

Saugutes Versteck :D und wirklich absolut trocken :)

Frohes Fest euch allen :)

Gevonden 29. augustus 2012 LeNiLa heeft de cache gevonden

erst nichts gefunden, nochmal "um den Block" gelaufen um die Position zu prüfen, dann gleich gefunden. Gutes Versteck, aber schwer ohne Muggel.   Zwinkernd

Gruß LeNiLa

Gevonden 17. juli 2012 rveit heeft de cache gevonden

lange gebraucht

Gevonden 06. juli 2012 Wolle999 heeft de cache gevonden

Den Cache haben wir heute gefunden. Zwichenzeitlich war er nicht mehr da. Sehr trockenes Versteck.