Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

A8 Sulzemoos

door pauliklaus     Duitsland > Bayern > Dachau

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 16.625' E 011° 16.159' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 10. augustus 2010
 Listed since: 05. oktober 2010
 Laatste verandering: 04. december 2014
 Listing: https://opencaching.de/OCB2EE
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

46 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
2 Volgers
0 Negeerders
278 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Da ich selbst weiß, wie angenehm es ist, wenn man auf einer langen Autobahnfahrt ist und zwischendurch die Möglichkeit hat, sich bei einer kleinen Pause die Beine zu vertreten und dann auch noch 'ne Dose suchen und vor allem finden kann, habe ich mich entschlossen dieses auch anderen Cachern zu ermöglichen.
Auf einen schnellen Leitplanken- oder Schildercache habe ich jedoch verzichtet, es geht stattdessen ca. 20m in den Wald. Dort werdet ihr irgendwo am Boden fündig.
Für den kleinen Hunger ist auch das Restaurant Zur Goldenen Möwe in unmittelbarer Nähe.

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van A8 Sulzemoos    Gevonden 46x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 21. november 2014, 11:30 pauliklaus has archived the cache

Und Tschüß. Dose entfernt.

Danke für die Besuche

Gevonden 02. juli 2014 Philcaro heeft de cache gevonden

Hier musste ich ein wenig suchen. Dann wurde im Listing das entscheidende Wort zum Eingrenzen der Suche gefunden. Und dann zeigte sich auch endlich die Dose.

Gevonden Aanbevolen 01. juni 2014 goregas heeft de cache gevonden

Schon vor längerer Zeit auf Geocaching.com geloggt.

Sehr schön gearbeitetes Versteck. Auch hier eine Empfehlung von uns Lächelnd!

Danke nochmal an pauliklaus und viele Grüße!

Gevonden 29. mei 2014, 12:00 waldschnueffler heeft de cache gevonden

Gut versteckt, aber nach einigem Suchen waren wir dann doch erfolgreich.

Gevonden 09. maart 2014 masada74 heeft de cache gevonden

siehe GC