Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

TRADI@HOME

Mein Erstling ist weder anspruchsvoll noch originell. Man braucht sich nicht mal zu bücken...

door uwe-sauerland     Duitsland > Berlin > Berlin

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 31.959' E 013° 19.894' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:01 h 
 Verborgen op: 01. juni 2010
 Listed since: 06. oktober 2010
 Laatste verandering: 25. februari 2012
 Listing: https://opencaching.de/OCB320
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

24 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
1 Negeerders
142 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

In meiner Homezone wimmelt es von gut gemachten, aber teilweise recht anspruchsvollen Mysteries.

Zur Erholung gibt es hier einen kleinen Happen im Vorübergehen.

Wer einen günstigen Zeitpunkt wählt, kann in der Nähe (nicht im Cache!) noch ein Trackable Item discovern.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van TRADI@HOME    Gevonden 24x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Gevonden 25. februari 2012 uwe-sauerland heeft de cache gevonden

Traurig, aber wahr. Hier gibt es leider nichts mehr zu finden.

Gruß Uwe

Opmerking 25. februari 2012 TriIIian heeft een notitie geschreven

Das GC-Listing wurde vom Owner archiviert. Das legt die Vermutung nahe, dass es hier auch nicht mehr weitergeht.

 

Beste Grüße,

TriIIian

Gevonden 01. januari 2012 rosenthaler heeft de cache gevonden

Am frühen Morgen war hier nicht mehr viel los und so konnte ich ungestört suchen und loggen

Gevonden 10. december 2011 werla heeft de cache gevonden

Mit vollgebrunchten Bäuchen machten Muskratmarie, Crazy Cat Guy und ich nach der Ex-Meilenwerk-Berolina einen Verdauungsspaziergang. Als wir hier ankamen, stießen wir auf ein gerade loggendes Rudel, welches den Stammtisch offensichtlich kurz vorher in dieselbe Richtung verlassen hatte. DFDC!

Gevonden 10. december 2011 Muskratmarie heeft de cache gevonden

Nach dem Berolina-Brunch im Meilenwerk sind Werla, Crazy Cat Guy und ich hier vorbei geschlendert. Hmmm, wieso steht eine Gruppe gerade dort? Tja, warum wohl... Zunge raus Schöne Grüße an alle!
Schöne Grüße von
Muskratmarie
[13:20h]
P.S. Einige von uns hatten ca. 30 m Abweichung. Die Dose wurde trotzdem gefunden.