Waypoint search: 

Archived

 
Quiz Cache

s+cc Bonus

Sport + Culture Trainings-Bonus

by uwe-sauerland     Germany > Berlin > Berlin

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 52° 29.000' E 013° 14.760' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Archived
 Time required: 1:00 h   Route: 4.0 km
 Hidden on: 20 October 2010
 Listed since: 21 October 2010
 Last update: 04 December 2016
 Listing: https://opencaching.de/OCB492
Also listed at: geocaching.com 

11 Found
0 Not found
2 Notes
2 Maintenance logs
2 Watchers
0 Ignorers
130 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Time
Seasonal
Preparation needed

Description    Deutsch  ·  English

If you have found all caches in the s+cc series, you've got what it takes to find the bonus.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Grunewald (Info), Landschaftsschutzgebiet Grunewald (Info), Vogelschutzgebiet Grunewald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for s+cc Bonus    Found 11x Not found 0x Note 2x Maintenance 2x

Archived 04 December 2016 uwe-sauerland has archived the cache

OC-Team Temporarily not available The geocache description is outdated. 15 August 2016 dogesu has disabled the cache

Bitte bei Statusänderungen, die bei geocaching.com (GC2GV28) durchgeführt werden, auch immer hier den Status ändern.
Analog zu GC setze ich den Status für diesen Cache jetzt auf "Momentan nicht verfügbar". Sobald der Cache wieder gesucht werden kann und der Owner auch hier die Peilangabe zur Finaldose, sowie den Hint eingetragen hat, kann er dieses Listing selbstständig über ein "kann gesucht werden"-Log reaktivieren.
Bei Unklarheiten oder Fragen kannst du gerne mich oder das Team kontaktieren.

dogesu (OC-Support)

Note 22 July 2016, 08:27 martl wrote a note

Bitte hier au deaktivieren

Found 17 August 2015, 23:31 Tinju found the geocache

Vor gut zwei Jahren haben wir die Dosen dieser Reihe gesucht und gefunden. Der Bonus hingegen geriet aus unerklärlichen Gründen in Vergessenheit. Doch heute ging es erneut in den Grunewald und glücklicherweise wartete der Bonus dort noch auf uns. So ist die Reihe nun endlich komplett!
Vielen Dank für's Legen und Pflegen!

Found 16 May 2015, 17:08 Nahara found the geocache

s+cc 1-3 hatte ich schon, als ich dann zum ersten Mal beim Bonus war, hatte ich das Update mit der Steckdosensicherheit nicht gelesen. Ohne wird das eben nichts. Dann eben jetzt, nettes Versteck und danke für die ganze Runde!