Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Naifjoch

door KingfisherTeam     Italië > Provincia Autonoma Bolzano/Bozen [3] > Bolzano-Bozen

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 46° 41.098' E 011° 15.953' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 19. oktober 2009
 Listed since: 24. november 2010
 Laatste verandering: 06. november 2015
 Listing: https://opencaching.de/OCB802
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

5 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
0 Volgers
0 Negeerders
78 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Naifjoch    Gevonden 5x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gevonden 12. september 2018 Team Alpini heeft de cache gevonden

Nach dem Abstieg dauerte das Suchen hier etwas länger. Aber schließlich hatten wir das Objekt der Begierde doch noch in den Händen und konnten uns ins Logbuch eintragen. TFTC

Gevonden 24. juni 2018 Schmusebär & Indidde heeft de cache gevonden

Heute gings mit der Seilbahn hinauf auf den Meran 2000 [8)]. Dann stellten wir fest, dass sich doch der ein oder andere Cache mit einer Rundwanderung verbinden lässt [;)].
So wanderten wir zuerst zum [Naifjoch](https://coord.info/GC201TK), weiter zur Kapelle [St.Oswald](https://coord.info/GC201TM) und nach einer Einkehr inkl. ordentlicher Brotzeit in der Kuhleitenhütte [8D] über den dazugehörigen Cache [Kuhleiten](https://coord.info/GC1583V) wieder zurück zur Bergstation der Seilbahn. Eine sehr schöne und empfehlenswerte Runde [:)]. Danke an alle Verstecker!

Gevonden 03. augustus 2016 HollyMollyBande heeft de cache gevonden

Auf dem Weg zum Ifinger kamen wir hier vorbei. Sehr schönes Plätzchen, aber da der Weg gerade erst begonnen hatte, haben wir uns die Rast gespart. TFTC!

Gevonden 28. juli 2016 Spatzenbande13 heeft de cache gevonden

Traumhafte Berge und ein paar Dosen, war will der Mensch mehr. TFTC!

Gearchiveerd 06. november 2015 KingfisherTeam has archived the cache