Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Event cache

Sylvester Inkognito by dieKratzer & Shorty ger

door dieKratzer     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Kleve

 Deelnemerslijst

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 47.383' E 006° 07.235' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: andere grootte
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 1:00 h 
 Event date: 26. december 2010
 Listed since: 26. december 2010
 Laatste verandering: 10. januari 2011
 Listing: https://opencaching.de/OCBA1D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

1 Deelgenomen
0 Wil deelnemen
3 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
111 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Time
Tools needed
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Sylvester Ikognito


Inkognito

Was wäre es doch schön, wenn sich zum Jahreswechsel ein paar Cacher aus dem Klever Raum treffen könnten.
Dafür haben wir uns diesen Ort ausgesucht, der gegenüber des Bildes liegt und inkognito bleiben möchte. (Wir waren nie dort.)

Counter

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - ICS - ICS QR-Code - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Opmerking 10. januari 2011 mic@ heeft een notitie geschreven

Dieser Event ist schon lange vorbei, daher erlaube ich mir, ihn auch zu archivieren. Beim nächsten Event sollte dies der Owner selber tätigen. Vielen Dank für die Beachtung.

mic@ (OC-Guide)

Deelgenomen 01. januari 2011 dieKratzer heeft het event bezocht

Wir hatten wirklich einen schönen Abend und konnten bis zum Morgen feiern.

dieKratzer

Opmerking 29. december 2010 frank2909 heeft een notitie geschreven

Habe leider schon etwas vor, aber vielleicht sehen wir uns ein anderes Mal. Gruß Frank

Opmerking 28. december 2010 Bernd&Anja heeft een notitie geschreven

Wir haben erst jetzt mit dem caching angefangen darum sieht unsere Sylvesterplanung schon anders aus aber nette Idee und vieleicht ergibt es sich ja malZwinkernd