Waypoint search: 

Archived

 

Viewpoint

Viewpoint über dem Dreisamtal

by black forest cacher     Germany > Baden-Württemberg > Breisgau-Hochschwarzwald

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 47° 59.363' E 007° 55.859' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Time required: 0:30 h   Route: 1.0 km
 Hidden on: 29 January 2011
 Listed since: 29 January 2011
 Last update: 02 February 2014
 Listing: https://opencaching.de/OCBC18
Also listed at: geocaching.com 

16 Found
0 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
2 Watchers
0 Ignorers
225 Page visits
2 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Dangers
Infrastructure
Route

Description    Deutsch (German)

 

Am Ausblick angekommen findest Du das Döschen in 44 Metern und 25 Grad.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Südschwarzwald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Viewpoint    Found 16x Not found 0x Note 0x Maintenance 1x

Archived 02 February 2014 black forest cacher has archived the cache

Ab in's große GC-Archiv

Found 01 March 2013 Explorer1089 found the geocache

Found 17 December 2012 Joogy found the geocache

Nachlog wegen Syncronisierung der OC-Logs mit den GC-Logs!
Der Log auf OC entspricht dem Log auf GC!

.
Hallo Cacher
Hallo Owner

das anfänglich trockene, fast sonnige Wetter genutzt um mit dem Fahrrad im Dreisamtal die eine oder andere Dose einzusammeln! Diese war eine davon, die schnell gefunden war!
Bei der Beschaffenheit des Untergrundes war die T-Wertung sicher höher anzusiedeln!

T4TC und beste Grüße an die Owners

Joogy

Found 19 October 2012 RJKache found the geocache

Ok, ok! Die letzten 44 Meter hab ich meine Tochter alleine losgeschickt  während ich die Aussicht genossen habe Zwinkernd

 

Vielen Dank fürs Verstecken vom Hannes!

Found 18 June 2012 Flopp found the geocache

Am frühen Abend habe ich eine kleine Runde Richtung Ebnet gedreht - hauptsächlich um ein bisschen Bewegung zu haben und um den "Viewpoint" und die "Ossifikation" einzusammeln  ;) Ich habe mich also mit dem Stadtrad den Berg hochgequält, dann erst die Aussicht genossen, anschließend den Cache gesucht und schließlich entschieden, dass der restliche Weg zum Ossi-Cache meine heutige Kondition übersteigt!

Vielen Dank für den Cache und die tolle Aussicht - so muss das sein!

Beste Grüße
Flopp

Pictures for this log entry:
AusblickAusblick