Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Mainz.Ch.2

door Der Christopherus     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Mainz, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 00.634' E 008° 14.224' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 15. april 2011
 Listed since: 15. april 2011
 Laatste verandering: 29. juli 2011
 Listing: https://opencaching.de/OCC29C
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

15 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
1 Negeerders
73 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ein einfaches Caches.
Für familien und alle die gerne wieder ein Cache in Mainz finden wollen.
Bitte ein Stift mit bringen

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Gonsbachtal (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Mainz.Ch.2    Gevonden 15x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 05. oktober 2011 hmpfgnrrr heeft de cache gevonden

Der war ohne Probleme zu finden. Liegt fast ein wenig zu offen herum.

TFTC

Gevonden 02. september 2011 RAMZ heeft de cache gevonden

Beim letzten Mal mit nem HTC HD2 gesucht und nicht gefunden.

Dieses mal mit Android - wunderbar.

TFTC

Ich weiß, er ist inzwischen archiviert, aber ich hatte ihn lediglich hier vergessen zu loggen.

Gevonden 12. juli 2011 GeoMops heeft de cache gevonden

Auf der Riesenrunde der EGDBDC mit 22 Augen konnten wir diesen Cache problemlos finden und loggen - vielen Dank dafür!

Gevonden 12. juli 2011 Eichelhäher heeft de cache gevonden

Unsere heutige Abenrunde im Kreise der EGDBSC führte uns auch zu dieser Location.
Vielen Dank.
Viele Grüße, [green][b]Eichelhäher[/green][/b].

Gevonden 12. juli 2011 cellemochum heeft de cache gevonden

Die Dienstagsrunde mit der EGDBSC führte uns diesmal nach Mainz. In großer Runde wurde die Dose/n angegangen. Zum Schluß ging es dann wieder zum Hauptquartier nach Bingen. Vielen Dank für den Cache.