Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Alle Vögel sind schon da

door BlackCougar     Duitsland > Bayern > Aschaffenburg, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 59.330' E 009° 06.925' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 2:00 h   Lengte: 4.0 km
 Verborgen op: 04. juni 2011
 Listed since: 29. mei 2011
 Laatste verandering: 31. oktober 2012
 Listing: https://opencaching.de/OCC730
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

8 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
240 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Infos und Beschreibung gibt es auf http://coord.info/GC2VMMM

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Alle Vögel sind schon da    Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 29. mei 2021 Gnom heeft de cache gevonden

Auf der heutigen Runde konnten wir auch diesen Cache finden.

Danke für‘s Verstecken

Gnom

 

Gevonden 29. mei 2021 irrwisch1 heeft de cache gevonden

Nach der Puzzlerunde hatten wir noch nicht genug und haben noch ein paar weitere Caches mit den Fahrrädern angesteuert. TFTC! 

Gevonden 03. april 2018 The Great Wombel heeft de cache gevonden

Diesen Multi mit seinem Bonus haben wir schon vor Jahren mit dem Fahrrad absolviert.
Leider können wir das genaue Datum nicht mehr ermitteln.
Deswegen heute dieser Nachlog.
Viele Grüße, die Wombels

Gevonden 11. november 2011 tipau2 heeft de cache gevonden

Richtig schön gemachte Runde. Nun habe ich auch einige Greifvögel unterscheiden gelernt. Das Finale ist goldig gemacht - wenn auch immer noch stumm.
Danke sagt tipau2.

Gevonden 17. juni 2011 Steve78 heeft de cache gevonden

So, nach den ganzen Tradi Dosen mal wieder einen schönen Multi machen! Zusammen mit NosferatuAlucard und Sanne unterwegs gewesen, sehr schöne Runde...leider hatten wir die Amsel übersehen...aber das wurde gleich nachgeholt....der Zugang zum Final sah so frisch begangen aus, ah Roudebücher und Chriz waren gerade da...Danke fürs ebnen des Zuganges! Schöner Cache und super Final! Danke!