Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

A 3 - Exit 109

A 3 - Exit 109

door a1z     Duitsland > Bayern > Deggendorf

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 51.003' E 012° 53.011' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:01 h 
 Verborgen op: 30. juli 2011
 Listed since: 30. juli 2011
 Laatste verandering: 31. mei 2023
 Listing: https://opencaching.de/OCCE06
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

24 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Negeerders
160 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)

A 3 - Exit 109

93A86004-165D-11E0-B2AC-00163E3AC09B.jpg

A fast „Drive-In“ close to the highway.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG "Bayerischer Wald" (Info), Naturpark Bayerischer Wald (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van A 3 - Exit 109    Gevonden 24x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 31. mei 2023 a1z has archived the cache

Die Dose ist nicht mehr da Weinend und ich hab einfach keine Zeit eine neue zu legen.
Deswegen wird das Listing nun archiviert.
a1z

Gevonden 01. november 2021, 12:20 Gandalf007 heeft de cache gevonden


Heute bei der Durchfahrt einen kurzen Zwischenstopp eingelegt, und das Döschen gesucht.

Herzlichen Dank an - a1z - für das legen und pflegen dieses Caches.

Danke fürs Zeigen sagt Gandalf007

Gefunden am 01.11.2021, um 12:20:00 Uhr

Dieses Döschen war Nummer: 219  (1400)

Gevonden 06. augustus 2020, 12:48 Silv79 heeft de cache gevonden

Hatte heute mit meinem Sohn in Deggendorf einen Termin. Anschließend hatten wir noch kurz Zeit und sind spontan zu diesem Cache gefahren.
Vor Ort waren Bauarbeiter mit einem Bagger wegen der Baustelle auf der Autobahn. Die Bauarbeiter haben etwas blöd geguckt was ich da mache. Konnte die Dose schnell finden und heimlich loggen.
Danke fürs Legen und Pflegen

Gevonden 21. maart 2020 HansHans heeft de cache gevonden

Heute durfte ich mit Kerstin1506 meine Homezone leercachen. Hier wurden wir heute gut fündig :)

Danke für den Cache an a1z

[HansHans](http://gcofra.de/logsig) [8D]
[RoofTopCacher.de](http://RoofTopCacher.de)

Gevonden 31. juli 2019 Jacky81 heeft de cache gevonden