Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

Am Turnerheim

Morscher Baumstumpfes

door Die Adde     Duitsland > Saarland > Stadtverband Saarbrücken

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 18.769' E 007° 05.196' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 09. oktober 2011
 Listed since: 09. oktober 2011
 Laatste verandering: 28. juli 2017
 Listing: https://opencaching.de/OCD44F

2 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Maintenance logs
1 Watcher
0 Negeerders
164 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Additional waypoints   andere coördinaatstelsel

Parking
N 49° 18.790'
E 007° 05.201'
Info The additional waypoints are shown on the map when the cache is selected, are included in GPX file downloads and will be sent to the GPS device.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Am Turnerheim    Gevonden 2x Niet gevonden 1x Opmerking 0x Maintenance 2x

OC-Team Gearchiveerd 28. juli 2017 Opencaching.de has archived the cache

Dieser Cache ist seit mehr als 6 Monaten „momentan nicht verfügbar“; daher wird er automatisch archiviert. Er kann vom Besitzer jederzeit instand gesetzt und reaktiviert werden.

Tijdelijk niet beschikbaar 24. januari 2017 Die Adde has disabled the cache

Niet gevonden 14. april 2015 Cpt.Rees heeft de cache niet gevonden

Trotz längerer Suche nichts gefunden.

Da der letzte Fund schon über 3 Jahre her ist, scheint dieser Cache nicht mehr da zu sein.

Gevonden 14. december 2011 MajorWest heeft de cache gevonden

#10 / 23:37

 

Während dem Bewältigen des nahegelegenen Nachtcaches einen kurzen Abstecher gemacht und hier schnell Silber mitgenommen.

Dabei zeigt sich aber das Problem von Opencaching: Die Popularität hält sich sehr in Grenzen, weshalb sich OC-Only Caches leider kaum lohnen. Find ich persönlich schade, wird sich aber so schnell nicht ändern.

Aber schön zu sehen das sich trotzdem Leute die Mühe machen OC-only Caches zu legen.

 

TFTC und Gruß

MajorWest

Gevonden 27. oktober 2011 kermaniac heeft de cache gevonden

Heut mal früher frei gehabt und ne kleine Runde in der Ecke gemacht. Da hats dann auch noch für Gold gereicht. Vielen Dank fürs Verstecken.